4. třída - třídní učitel: Mgr. Libor Kohoutek

asistent pedagoga: Tereza Luterová

 

ROZVRH HODIN

  1. 2. 3. 4. 5.
PONDĚLÍ A ČJ M HV TV
ÚTERÝ ČJ M VL A ČT
STŘEDA ČJ M TV
ČTVRTEK ČJ M A VL ČT
PÁTEK ČJ M VV  

 

ČESKÝ JAZYK

Vyučující: Mgr. Libor Kohoutek

Pomůcky: učebnice, pracovní sešit, pravopisníček, školní, domácí a diktátový sešit

OPAKOVÁNÍ ČJ - KONTROLA

ČJ 1 kontrola.docx (72584)

ČJ 1 kontrola.pdf (491261)

 

ČJ - PS - 40/1 KONTROLA

PÁN -  hoch, holub, čáp, osel

HRAD - dům, kostel, list, vůz, sklep, kotoul

MUŽ - lékař, přítel, spisovatel, hlídač, lovec

STROJ - pytel, jetel, cíl

 


ZDE JE SOUBOR, KTERÝ DĚTI MOHOU POUŽÍT PRO VYPRACOVÁNÍ REFERÁTU O KNIZE:

Čtenářský deník.pdf (217854)

 

pracovní sešit str. 53 cv. 2 - na 21.5.pracovní sešit str. 53 cv. 2 - na 21.5.

ANGLICKÝ JAZYK

Vyučující: Mgr. Libor Kohoutek

Pomůcky: učebnice, pracovní sešit, slovníček, sešit A4 linkovaný

 

MATEMATIKA

Vyučující: Mgr. Libor Kohoutek

Pomůcky: učebnice, pracovní sešit, sešit A5 linkovaný, rýsovací pomůcky

Na domácí počítání doporučuji Početníček pro 4. ročník, nakladatelství Didaktis

 

MATEMATIKA OPAKOVÁNÍ - KONTROLA

MATEMATIKA 1 kontrola.docx (15405)

MATEMATIKA 1 kontrola.pdf (442643)

 



 

PŘÍRODOVĚDA

Vyučující: Mgr. Jana Pavlíčková

pomůcky:

učebnice, pracovní sešit , dále budou žáci potřebovat tužkové lepidlo, pastelky, tužku

-------------------------------------------

UČIVO NA 27., 29.5. - ŽÁCI, KTEŘÍ NEJSOU PŘÍTOMNI VE ŠKOLE,  samostatně vypracují v pracovním sešitu strany - 14 - 18. Jde o kapitolu LES

ÚKOL NA TÝDEN  18. - 22.5:

 

Milí žáci, v pondělí se vracíte do školy a já se na Vás už taky těším. I když se spolu nemůžeme učit, určitě se za Vámi zastavím. V průběhu týdne mi  můžete předávat k nahlédnutí Vaše sešity a herbáře. Dokončete měření teplot - pokud jste nestihli minulý týden, udělejte tento. Kdo nebude chodit do školy a má- li po kom, může mi vše poslat a já zase vrátím k další práci.

Hned přidávám úkol na poslední květnový týden: v učebnici str. 41 je kapitola s názvem: Domácí zvířata a jejich chov

Na zvláštní papír formát A4 si vyrobte nadpis: Péče  o domácí zvíře a popiš, jak taková celodenní péče a další záležitosti vypadá. Vyber si zvířátko, které máte doma nebo u babičky. Na papír je můžeš i nakreslit  - dokončení do 29.5.

 

 

ÚKOLY NA TÝDEN 11. - 15.5.

podívej se na video:

https://www.youtube.com/watch?v=nztndOZvERk

https://www.youtube.com/watch?v=iTbL1N-k_3Y - na základě tohoto videa si vytvoř krátký zápis do sešitu

 

 

ÚKOL na středu  6.5.: učebnice str. 38 - 40 : přečíst text, společně pak ve škole vytvoříme zápis

čtvrteční úkol před prodlouženým víkendem:

 

 https://www.youtube.com/watch?v=9k2FQh03BTs

https://www.youtube.com/watch?v=gS1P-fZRTPU

úkoly: 

Projděte si uvedená videa a připomeňte si, že každá rostlina a živočich má jméno rodové a jméno druhové a naučte se názvy aspoň deseti rostlin.

a ještě jedno video - je to takový testík- poznávačka.  Tak jen pro zajímavost, kolik z uvedených rostlin, keřů a hub na obrázcích znáte. 

Hodně zdaru! A příjemný nadcházející prodloužený víkend vám i  vašim rodičům.

https://www.youtube.com/watch?v=fNM7Eodf2VAhttps://w

 

 20. - 24.4.

1. Prosím všechny rodiče, aby mi buď do e-mailu nebo na messenger poslali fotografii libovolné stránky z vyrobeného herbáře.

2. Další úkol: nakreslete obrázek, formát A4 - krajina s řekou, kdy je patrné, kde je užší část u pramene a širší tok při ústí do jiné řeky nebo do moře. Na březích přikreslete jarní květiny, kvetoucí stromy, pokud chcete, tak i nějaké zvíře. Pokud budete chtít, nakreslete i nějakou postavu, která buď sportuje nebo si prostě jen užívá pobytu venku.

kratší týden: 6. - 9.4.

1. dokončujte svůj herbář, už se těším, jak se snad už za měsíc uvidíme ve škole a vy mi svůj výtvor ukážete. Pokud vám pomáhají sourozenci nebo rodiče, jsem za to opravdu ráda.

2. učebnice str. 36, 37: přečíst. Z učebnice str.37 vypsat, které kvetoucí rostliny ( zelenina ) slouží pro výživu, které jako krmivo pro hospodářská zvířata.


23.3. -  na následující 2 ​ týdny, tzn. do 3.4.-  odložte nyní učebnice, neseďte jen doma, u mobilů a počítačů. Ze zdravotního hlediska je důležité jít také na chvíli ven- do parku, do lesa, na zahradu. Vaším úkolem bude najít 3 - 5  kvetoucích rostlin, utrhnout, doma je vylisovat ( ne mezi novinovým papírem ) , pak nalepit na čistý papír, stačí formát A5 a vedle rostliny přidat popis jednotlivých částí ( stonek, list, květ...). Pod rostlinu uvést: datum a místo nálezu a název rostliny. Pokud by bylo třeba cokoliv dovysvětlit, pište.
Zdravím Vás a přeji pevné nervy a dostatek trpělivosti.  Jana Pavlíčková​

---------------------------------------------------------------

Posílám úkoly na týden 16.-20.3.


přírodověda


učebnice str.35 - přečíst, do sešitu nadpis Význam částí kvetoucích rostlin
+ jednu rostlinu nakreslit a jednotlivé části popsat.
Na minulou středu jsme se domlouvali, že zasejeme ve třídě a budeme  pozorovat. Z toho bohužel sešlo, okolnosti nám nepřejí.
DOBROVOLNÝ ÚKOL: Kdo bude chtít, může trochu luskovin nebo trochu semínek nějaké květiny vyset, zalévat a pozorování nafotit. Ve škole pak může v mobilu tyto fotografie ukázat svým spolužákům.

S pozdravem a přáním pevného zdraví

Jana Pavlíčková

4. týden: 19.9. - 23.9.2016

 Mgr. Jana Pavlíčková VLASTIVĚDA

pomůcky:

učebnice, pracovní sešit. sešit č. 440 + podložka, vše obalené

dále budou žáci potřebovat tužkové lepidlo, pastelky, tužku č. 2

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vážení rodiče, úkoly pro svoje děti najdete na Bakalářích  . Ale pokud je toto schůdnější, uvádím i sem. A ještě pro jistotu: moje e-mailová adresa: jana.pavlickova@zsivancicka.cz

 

ÚKOL NA  TÝDEN 18.- 22.5.

dějepis - červená: zelený text na str. 39 - stačí vypsat jednotlivé panovnické rody na českém trůnu + národnost přílsušníků těchto rodů - ne vždy se jednalo o Čechy . Kdo chce, může zkusit nakreslti i jejich znaky.

zeměpis - modrá: 

celý týden si do tabulky , kterou si vytvoříte v sešitě, zapisujte teploty vždy ve stejnou hodinu ráno a pak odpoledne - můžete si i přikreslit i značku - pomocí vysvětlivek v učebnici str. 29

 

ÚKOL NA 11.5. - 15.5.:

dějepis - červená: z učebnice str. 36  odpověz na otázky 4 a 5 - odpovědi zapiš do sešitu.

zeměpis - modrá: učebnice str. 29 : do sešitu přepiš nadpis Podenbí  + 3 krátké věty pod ním.

 

 

ÚKOL NA ÚTERÝ 5.5. -

 ČERVENÁ UČEBNICE  DĚJEPIS:  pracovní sešit str. 21: 13.kapitola- České země po husitských válkách. Pomocí učebnice zkus, co se ti podaří vyplnit. Společně ve třídě budeme vše vyplňovat.

MODRÁ UČEBNICE ZEMĚPIS:  uč.str. 29  Počasí a podnebí: do sešitu nadpis a přepiš odstaveček o POČASÍ. Mapku máte nakopírovanou a nachystanou ve škole. 

ČTVRTEČNÍ ÚKOLY PŘED PRODLOUŽENÝM VÍKENDEM:

na youtube opět další díly seriálu: DĚJINY UDATNÉHO ČESKÉHO NÁRODA, díly 45 , 46 a 47


ÚKOLY NA TÝDEN 20.-24.4.
dějepis: 

Nemáte - li v sešitu nadpis, tak si uveďte : OBDOBÍ HUSITSKÝCH VÁLEK 

a pomocí učebnice str. 35 ( nebo si můžete najít i na intermetu ) zkuste nakreslit  3 husitské zbraně. Uveďte jejich název.

 Ze strany 34 nakreslete kalich - symbol husitů+ popis : symbol husitské revoluce


úkoly na kratší týden 6. - 9.4.
červená učebnice - dějepis:​

vypracovat 2 strany z pracovního sešitu str. 18 - život ve středověku  a str. 19 - husitské války
modrá učebnice - zeměpis:​

učebnice str. 28:
POVODÍ - přepsat 1.,4.a5.řádek
ÚMOŘÍ - ​ přepsat 1.a 2.řádek. 
Mapku na str. 28 mám pro vás nakopírovanou, nalepíte si do sešitu, až budeme spolu opět ve škole. Těším se.​

 

-------------------------------------------------------------------------------------

ÚKOLY NA NÁSLEDUJÍCÍ 2 TÝDNY ( tzn.. 2X dějepis  červená uč., 2x zeměpis modrá uč. ( 23.3. - 3.4. )

dějepis: odložte učebnice a běžte se jen koukat: youtube: Dějiny udatného národa českého od dílu č.40 po díl č.. 46

zeměpis: učebnice str. 25 - 28 přečíst.

                do sešitu zapsat: Nadpis, členění vod v krajině - překreslit zelený rámeček a obrázek pod tímto rámečkem

                                         písemně úkol 25/ 1

                                          str. 27 - vypsat stručnou definici pojmů: JEZERA, RYBNÍKY, PŘEHRADY (tučně vytištěné )

 

Hodně zdaru a také dostatek odpočinku.

Jana Pavlíčková

 

 

 

 


Takže: úkoly na týden : 16.- 20. 3.

vlastivěda červená


naučit se text o Karlu IV. - nakopírovaný, je vlepený v sešitě - to je spíše dlouhodobý úkol - k jeho kontrole se dostaneme až za měsíc.
-  učebnice str.28 - přečíst+ do sešitu nadpis: synové Karla IV: VÁCLAV IV, ZIKMUND LUCEMBURSKÝ a písemně vypracovat do sešitu otázky č. 2 a 3  / dole na str.28
vlastivěda modrá 

učebnice str. 22- 24 přečíst a pomocí mapy rozluštit, na které světové strany se máme při hledání pohoří vydat. 
do sešitu zápis: nadpis str.22 + písemně odpovědět na otázky 1,2/ str.24


S pozdravem a přáním pevného zdraví

Jana Pavlíčková

4 . týden: 19.9. - 23.9.2016

VÝTVARNÁ VÝCHOVA

vyučující: Mgr. Jana Pavlíčková

 

pomůcky: ubrus na stůl, vodové barvy, nejméně 2 štětce různé tloušťky, kelímek na vodu, 

                  pastelky, voskovky, plastelinu,  nůžky, tužkové lepidlo, tekuté lepidlo herkules, 

                  doporučuji i starší triko nebo zástěru jako ochranu na oblečení


 Nemůžete jen počítat matematiku a prokousávat se pravopisnými cvičeními. Proběhněte se po venku...a malujte si, na co máte chuť.

Všechny zdravím.  Jana Pavlíčková

 

PRACOVNÍ ČINNOSTI

vyučující: Mgr. Libor Kohoutek

pomůcky: viz. VV

 

TĚLESNÁ VÝCHOVA

vyučující: Mgr. Libor Kohoutek

pomůcky: sportovní převlečení a obuv na ven a dovnitř