PROJEKTY

PROJEKT ERASMUS+
POZNÁVÁNÍ ROZŠIŘUJE OBZORY

Naše škola zavedla od roku 2022 rozšířenou výuku jazyků.

STUDIJNĚ POZNÁVÁCÍ POBYT 5.-11.6. 2023

OXFORD - BIRMINGHAM - WARWICK - LONDÝN

Zde můžete sledovat fotoreportáž z pobytu

1. a 2. DEN

První den jsme strávili cestováním přes Německo, Nizozemsko, Belgii a Francii. Šťastně jsme dojeli až ke kanálu La Manche, kde jsme s autobusem najeli do vlaku, který nás převezl Eurotunelem 45 metrů pod hladinou moře do Anglie. První zastávku jsme měli ve městě Oxford, kde na nás dýchla historie starého univerzitního města. Večer jsme se přesunuli do Biminghamu. V centru na nás čekaly hostitelské rodiny, které si nás odvezly do svých domovů. Zítra se těšíme na první lekce angličtiny a výlet do čokoládovny.

VÍCE FOTOGRAFIÍ

3. DEN

Druhý den začal dopolední výukou angličtiny s britskými lektory. Byli jsme rozděleni do tří skupina podle úrovně. Po obědě jsme navštívili výrobnu tradiční britské čokolády Cadbury se zábavním parkem. Dozvěděli jsme se něco o historii výroby čokolády, vyzkoušeli jsme si dekorování čokoládou, ochutnali jsme čokoládu s různými příchutěmi a také jsme si užili zábavu v interaktivním muzeu. Co nás bavilo úplně nejvíce ? 4D projekce animovaného filmu. Po té jsme si prohlédli domy a interiéry z tudorovskeho období. Byli jsme překvapeni jak těžká je drátěná košile a helmice z toho období. Po oblečení do dobových šatů jsme se proměnili v anglickou šlechtu. Závěr dne jsme strávili v místním parku, kde jsme ve skupinkách vytvořili performace na téma anglické historie. Za odměnu jsme všichni dostali lahodnou Cadbury čokoládu. Dnešní den byl velice pestrý a všichni jsme si to opravdu užili.

4. DEN

Dnešní dopoledne jsme se opět zdokonalovali v angličtině
pod vedením našich lektorů. Máme vždy tři 60 minutové lekce,
každou s jinou lektorkou.
Odpolední výlet jsme si užili v malebné oblasti Cotswolds, kde jsme navštívili “anglické Benátky”, hledali jsme dragonfly v místním bludišti a na závěr dne jsme obdivovali panoramata od  Broadway Tower. Cotswolds je oblast na západě Anglie, dlouhá asi 145 km a široká 40 km, leží na území několika hrabství, například OxfordshireWarwickshire nebo Worcestershire. Protéká jí řeka Severn, v jihovýchodní části Cotswolds pramení Temže. Oblast byla osídlena už v neolitu, její název je odvozen od kultu keltské bohyně Cudy. Je známa pod přezdívkou „srdce Anglie“. Opět jsme prožili krásný slunečný den, plný nových zážitků.

VÍCE FOTOGRAFIÍ

5.DEN

Dopoledne jsme si užili s našimi lektorkami, rozloučení bylo plné emocí. Naše nejoblíbenější lektorka si přeje zůstat s námi v kontaktu online a tak se už teď těšíme na videohovor. Odpoledne jsme navštívili středověký hrad Warvick, kde jsme byli svědky dobývání hradu, zapojili jsme se do války růží a odvážlivci podstoupili torturu v hradním Dungeonu. Prohlédli jsme si interiéry i malebné zákoutí hradu. V podvečer jsme se vypravili do centra Birminghamu, kde jsme mimo jiné obdivovali Selfridge, nákupní centrum navržené slavným českým architektem Janem Kaplickým. Posledni večer v rodinách si právě užíváme. Zítra nás čeká poslední den v Londýně. Těšíme se

ZÁVĚREČNÝ DEN NAŠEHO VÝLETU DO ANGLIE

Ranní rozloučení s rodinami je s emocemi a často slzami. Pak již odjíždíme do hlavního města. V Londýně procházíme nejzajímavějšími místy: London Eye, St.Jame’s Park, Buckingham Palace, Trafalgar square, Piccadilly circus, Covent Garden a další. Máme štěstí a sledujeme přípravy oficiální oslavy narozenin krále Karla III. K O2 aréně, kde nás čeká autobus, připlouváme lodi po Temži. Páni řidiči nám připravili občerstvení a posilněni na cestu vyrážíme domů. Odjíždíme spokojeni a plní zážitků.

NÁVŠTĚVA ŽÁKŮ Z FRANCIE - duben 2023

Na začátku letošního školního roku jsme měli možnost v rámci vzdělávacího programu Erasmus+ navštívit Francii a poznat tamější školu v Contes. A naopak 17. a 18. dubna 2023 přijeli francouzští kamarádi na návštěvu k nám.

den první

Přivítali jsme je společnou snídaní ve školní jídelně. Paní ředitelka si dokonce připravila uvítací řeč ve francouzštině. Poté jsme se rozdělili do menších skupin a provedli naše francouzské přátele po škole. Moc se jim líbilo, že mohli nahlédnout do vyučování našich spolužáků, pozdravit je a popovídat si s nimi. Naše škola na ně působila obrovsky, líbily se jim naše velké třídy, školní družina, knihovna, gymnastická tělocvična a zaujaly je strašilky v učebně přírodopisu. V jejich společnosti jsme se cítili příjemně, měli jsme z toho moc dobrý pocit. Dvě vyučovací hodiny jsme strávili společnými aktivitami, díky kterým jsme se zdokonalovali v anglické konverzaci. Hráli jsme kahoot, což je aplikace vhodná pro fixaci učiva prostřednictvím kvízů. Ve dvojicích jsme hráli hru na PC, kde jsme kreslili a ostatní hádali, co to je. Také jsme hráli zábavné seznamovací hry. Po společném obědě a krátké relaxaci, kdy nám někteří dokonce zahráli na klavír, jsme odešli dobře naladěni a s úsměvem na tváři na náměstí T. G. Masaryka, kde jsme vytvořili smíšené česko-francouzské skupinky. Všichni dostali mapku Moravského Krumlova. Zadáním bylo dostat se z náměstí zpět ke škole po vyznačené trase a po cestě splnit úkoly, které byly napsány v anglickém, českém a francouzském jazyce. O to víc jsme museli spolupracovat, abychom se dostali k zaslouženému cíli, kde jsme dostali osmisměrky s názvy školních pomůcek opět ve všech třech jazycích. Na závěr prvního dne jsme si zahráli fotbal. Sice neměl žádná pravidla, ale všichni si to moc užili.

den druhý

Druhý den si francouzští žáci společně s deváťáky vytiskli na 3D tiskárně klíčenku se svým jménem. Následovala úniková hra s názvem Travel around the world, kde jsme na každém kontinentu plnili úkol. V další hodině jsme si vytvořili kartičky s názvy aktivit, které máme rádi, a nalepili jsme si je na záda. Ostatní vyznavači stejných zálib se mohli na kartičky podepisovat. Následně jsme na velký papír obkreslili své ruce a napsali k nim své jméno. Potom s námi francouzští kamarádi ochutnali pravý český oběd – řízek s maštěnými bramborami. Po chvilce odpočinku jsme se vydali společně do krumlovského zámku, kde jsme navštívili slavnou Slovanskou epopej. Prohlídka byla skvělá, všechny zaujala monumentálnost Muchových pláten. Také jsme vystoupali na zámeckou věž a prohlédli si Moravský Krumlov ze všech stran. Na závěr dvoudenní návštěvy jsme se v zámeckém parku pod vedením odborníků učili hrát discgolf. Mistři discgolfu nám vše vysvětlovali anglicky a nácvik nás všechny opravdu zaujal. Byla to nová zkušenost jak pro nás, tak i pro Francouze.

Škoda, že ty dva dny utekly velmi rychle. Máme spoustu legračních historek, na které budeme rádi vzpomínat. Skvěle jsme se sblížili, někteří spolu zůstanou v kontaktu i nadále. Hodně jsme se společně nasmáli a pobavili, ale hlavně jsme se díky vzájemné komunikaci zase o něco víc zdokonalili v angličtině. Děkujeme za podporu a spolupráci při realizaci našeho programu oddílu discgolfu a Městu Moravský Krumlov.

Agáta Chvátalová, Anna Vejvalková, Eliška Zbirovská,
Karolína Mašová a Pavel Striegler, VIII.B

STUDIJNÍ POBYT ERASMUS + VE FRANCII

"POZNÁVÁNÍ ROZŠIŘUJE OBZORY" - říjen 2022

FOTOREPORTÁŽ Z POBYTU

DEN 1.

MONTREAUX - ŽENEVSKÉ JEZERO (29.9.)

První deštivý den jsme přijeli do Švýcarska k Ženevskému jezeru do lázeňského městečka Montreux. Moc jsme si přáli, aby alespoň chvilku nepršelo, což se nám nakonec splnilo Prošli jsme po nádherné rozkvetlé promenádě a udělali spoustu fotek, zejména u sochy Freddieho Mercuryho, kterou vytvořila česká sochařka Irena Sedlecká. Potom jsme si prošli malé muzeum skupiny Queen. Nejvíce nás zaujala místnost, ve které členové skupiny Queen s Mercurym osobně natáčeli na mixážním pultu některé z posledních songů. Mohli jsme si také vyzkoušet, jak to funguje. Po prohlídce jsme vyrazili dál do Francie směr horské městečko Sallanches blízko Mont Blancu.

Více fotografií

DEN 2.

CHAMONIX - ÚPATÍ MONT BLANCU (30.9.)

Náš druhý den začal ve francouzských Alpách ve vesnici, kde se v roce 1924 konaly první zimní OH, v Chamonix. Zde jsme si ve skupinkách mohli projít malebné uličky, nakoupit suvenýry a kochat se horami, které vykukovaly mezi mraky. Autobusem jsme se pak přesunuli blíže k Merlet Wildlife parku. Část cesty jsme museli vyšlapat, protože zde není cesta pro autobus. Byla to celkem makačka, ale stálo to za to! V tomto parku, ve výšce 1500 m n.m., jsme měli za úkol nafotit v přírodě všechna zvířata, která jsme tam uviděli, např. dańky, kamzíky, alpaky, lamy, kozorožce, sviště a další. Kromě zvířat jsme si ve chvílích, kdy se mlha zvedla, užili nádherných výhledů na masív Mont Blanc. Další zastávka směřovala k vodopádu nedaleko našeho hotelu, kde jsme zakončili svůj den v restauraci na dobré večeři s dezertem. Večer jsme ve skupinkách podle tříd plnili úkoly a odpovídali na otázky, týkající se toho, co jsme dnes a včera viděli. Den byl báječný, protože jsme ho celý strávili na čerstvém vzduchu v přírodě a viděli spoustu zajímavých míst.

Více fotografií

DEN 3.

ŽENEVA (1.10.)

Kvůli vytrvalému dešti jsme museli změnit původní program a vydali se do méně deštivé Ženevy. Musíme říct, že to byla dobrá volba. Prohlídku města jsme zahájili fotografováním květinových hodin a pak jízdou turistickým vláčkem kolem Ženevského jezera. Spoustu dalších pěkných fotek jsme si pořídili u známé dominanty Ženevy, a to vodní trysky na mole, která chrlí vodu do výšky až 140 m. Potom jsme vyrazili do přírodovědeckého muzea, které nás opravdu nadchlo. Zároveň zde někteří z nás splnili jeden z úkolů, a to navázat s někým konverzaci v angličtině. Následovala procházka po historickém centru, kde jsme vstoupili do katedrály sv. Petra, dále jsme viděli nejstarší ženevský dům a další významná místa. Na závěr jsme si zajeli autobusem k budově OSN. Zde se nachází obrovská "zlomená židle", která připomíná oběti nášlapných min. Po večeři jsme se sešli ve společenské místnosti našeho hotelu, abychom si shrnuli zážitky proběhlého dne a získali body do celopobytové hry mezi jednotlivými třídami

Více fotografií

DEN 4.

NOČNÍ NICE (2.10.)

Čtvrtý den byl ve znamení přesunu z Alp na jih do Nice (550 km). Po dobré snídani jsme se sbalili a nastoupili do autobusu. V Chamonix jsme vjeli do tunelu pod Mont Blanc (12 km dlouhý) a vyjeli už v Itálii. Po cestě jsme si udělali zastávku v italském horském městečku Aosta a dali si oběd u Mac Donalds. Cesta byla dlouhá a celkem jsme projeli 63 tunelů. Od Janova už jsme jeli podél pobřeží a užívali si výhledy na moře. Po ubytování a večeři jsme vyrazili na noční procházku do centra Nice a konečně k moři. Moc jsme si to užili.

Více fotografií

DEN 5.

NICE (3.10.)

Ráno v 9.30 jsme se sešli u snídaně. Každý si mohl vybrat, co chtěl. Jednoznačně vítězily croasanty s čokoládou. S plnými bříšky jsme si vyslechli plán dne. Nejprve nás čekala cesta  tramvají do starého části města - Vieux  Nice. Bylo velmi napínavé, zda zvládneme vystoupit ve správné stanici. Kupodivu jsme to zvládli všichni a vydali jsme se na Zámecký vrch - Montee du Chateau. Zde jsme měli možnost obdivovat krásné výhledy na moře a město a nádhernou vodní kaskádu. Někteří z nás si také vybrali jachtu, kterou si jistě jako dospělí koupí. U známémého nápisu # I LOVE NICE jsme si pořídili mnoho fotografií na památku na toto krásné a zajímavé město. Oběd ve starem městě byl testem naší znalosti cizích jazyků. Dostali jsme od paní učitelky eura a měli jsme za úkol se najíst. Každý musel svůj oběd vyfotografovat.  Po jidle nám zbylo ještě pár minut na to, abychom  se podívali po suvenýrech a prošli si další část města. Dnešní den bylo opravdu krásné teplé slunečné počasí, a to nám má vydržet až do konce pobytu. Ovšem dnes jsme zašli na kamenitou pláž, kde se spouta z nás pobavila v nádherném modrém moři a všichni jsme si odpočinuli. Odpoledne jsme si ve staré části města prohlédli vodotrysky a zároveň jsme dostali pokyny k další hře. Vsichni jsme měli předem určené skupiny. Každá skupina dostala mapu. Zde byla vyznačená místa, která jsme měli najít a vyfotit je. Pro  každou skupinu byly jiné úkoly. Došli jsme na hotel, povyprávěli si zážitky z cesty a šli na večeři.

Více fotografií

DEN 6.

ŠKOLA V CONTES A MONAKO (4.10.)

Ráno jsme museli poměrně brzy vstávat, protože po snídani nás čekala cesta do školy v Contes. Po příjezdu jsme byli uvítáni francouzským ředitelem školy, učiteli i žáky. Překvapili nás společnou snídaní, při které jsme se začali seznamovat s francouzskými žáky. Potom jsme se šli podívat do atria školy, kde všichni tráví společné přestávky. Zde jsme poznávali spoustu dalších studentů. Všichni na nás byli velmi zvědaví a chtěli si s námi povídat. Po přestávce jsme šli do tříd, kde jsme s vybranými žáky plnili úkoly. Následně jsme všichni společně odjeli do Monaka. Na cestu jsme se rozdělili do dvou autobusů a vždy seděl jeden Francouz a jeden Čech, abychom mohli pokračovat v navazování přátelských vztahů.
V Monaku jsme navštívili Oceánografické muzeum. Viděli jsme žraloky, obrovskou želvu a spoustu dalších zajímavých mořských živočichů. Nakonec jsme si v muzeu zahráli hru, při které každá skupina měla najít konkrétního mořského tvora. Návštěva terasy s krásným výhledem na Monako byla kouzelným zakončením celé prohlídky. Při procházce Monakem jsme viděli knížecí palác, kasino, spoustu jachet a nádherných drahých aut. Na závěr prohlídky jsme jako ocenění za soutěž z předešlého dne dostali výbornou zmrzlinu. Další odměna nás čekala od pánů řidičů, kteří s námi projeli závodní trasu F1. Po večeři někteří odpočívali a ti zdatnější se vydali na malé osvěžení v moři a noční prohlídku města Nice.

Více fotografií

DEN 7.

ANTIBES A MARINELAND (5.10.)

Ráno jsme měli pohodu, protože odjezd autobusu za dalšími zajímavostmi byl až v 9 hodin. Jeli jsme do Marinelandu - mořského světa. První program, který jsme mohli zhlédnout, byla show s lachtany. Bylo velmi zábavné sledovat vystoupení těchto zvířat, která za rybí odměnu předváděla různé triky. Následovala krátká přestávka, kterou jsme využili k prohlídce plameňáků. Potom nás čekalo vystoupení delfínů. Tato krásná a inteligentní zvířata nás velmi zaujala a bylo nám líto, že jejich vystoupení už končí. Vydrželi bychom je sledovat i delší dobu. Bylo poledne a my jsme opět dostali peníze na oběd. Protože jsme již zdatní cestovatelé, každý si bez problémů koupil k obědu, co chtěl. Všichni jsme si svoje menu pochvalovali. Nyní byl čas na průzkumnou cestu po celém rozsáhlém areálu. Byli jsme nadšení, co všechno jsme zde mohli vidět. Různé druhy tučňáků, želv, ryb, žraloků...prostě paráda! Ani jsme se nenadáli a byly dvě hodiny odpoledne  a začala show kosatek. Ani jsme nedýchali, když tato majestátní zvířata proplouvala před námi. A co teprve jejich vystoupení! Trenéři udělali rukama či nohama pár rychlých pohybů a kosatky přesně věděly, co mají dělat. Skákaly, otáčely se, plácaly ocasem, mávaly a předváděly různé triky. Prostě úžasné! Určitě na toto vystoupení budeme dlouho vzpomínat. Být v této části Francie a nenavštívit Antibes - městečko Pabla Picassa, je nemyslitelné. Bylo velmi zajímavé prohlédnout si jeho díla. Jistě byl zábavný komentář chlapců nad Piccassovými díly: "To je horší, jak v naší výtvarce". Závěr dne jsme strávili na malebné písečné pláži. Koupání, soutěže a pobyt na pláži byl velmi osvěžující. Byli jsme překvapeni, že už je sedm hodin. Sice jsme přijeli pozdě na večeři, takže jsme museli do jídelny jako poslední, ale vůbec nám to nevadilo, zvláště, když jako zákusek bylo magnum nebo zmrzlinový kornout.

Více fotografií

DEN 8.

ŠKOLA V CONTES A PHOENIX PARK (6.10.)

Ráno jsme se nasnídali už v 7.15 a poté se vydali do školy v nedalekém Contes. Tam nás přivítali francouzští žáci se svými učiteli. Opět jsme se rozdělili do skupin a dělali společné aktivity, kterými jsme rozvíjeli naši angličtinu. Zde jsme strávili celé dopoledne. Překvapením pro nás byla návštěva novinářky, která o nás napíše článek do místního tisku. Udělala s námi i několik fotografií. Následně jsme se dvěma autobusy vypravili do Nice. Seděli jsme ve dvojicích (Čech a Francouz), abychom si mohli spolu povídat. Po příjezdu do Phoenix parku - botanické zahrady s největším skleníkem v Evropě - jsme si spolu s francouzskými kamarády snědli výborný oběd, který připravila škola v Contes (tuňákový sendvič, sušenku, plátek sýru, jogurt, banán). Znovu jsme se rozdělili do dvou skupin. Jedna šla na prohlídku skleníku a ta druhá procházela venkovní částí parku. Potom jsme se vyměnili. Na konci dne jsme se rozloučili a jeli tramvají do centra města Nice, kde jsme si mohli nakoupit dárečky a upomínkové předměty.

Více fotografií

DEN 9.

VESNIČKA ÉZE
A POSLEDNÍ DEN V NICE (7.10.)

Dnes jsme jeli autobusem do vesnice jménem Éze. Bylo to zde nádherné, protože je to vesnice už ze středověku. Užili jsme si krásné výhledy na okolí i prohlídku rozmanitých exotických rostlin. Zaujaly nás také různé krámky s uměním a místními výrobky. Cestou zpět do Nice jsme obdivovali nádherné moře a místní architekturu. Oběd v Nice jsme si opravdu vychutnali, neboť jsme opět dostali eura a každý si koupil jídlo dle své chuti. Nikdo s nákupem už neměl problém, protože jsme zdatní cestovatelé, kteří jsou velmi dobře jazykově vybaveni. Odpoledne jsme strávili na pláži. Někteří se koupali v moři, někteří hráli hry a někdo si jen tak užíval sluníčka a moře. Prostě nádhera. Čas před večeří jsme využili k poslednímu nákupu dárků a suvenýrů z Francie. Také jsme obdrželi ocenění ve formě zmrzliny za soutěž o nejlepší fotografie. Večeře v podobě sýrové pizzy, lasagne a zmrzliny nás všechny příjemně překvapila. Obávali jsme se, že budou zase brambory. Po večeři jsme se vydali na poslední procházku po Nice. Prohlédli jsme si přístav a rozloučili se s mořem. Na posledním meetingu proběhlo vyhodnocení naší soutěže. Výsledky byly velmi těsné. První místo patří deváťákům, druhé místo třídě 8. B a třetí místo 8.A. Následovala poslední večerka a další den balení a cesta domů. Ani se nám z prosluněné Francie nechce. Někteří z nás již plánují, že se do Nice určitě někdy vrátí…

Více fotografií

DEN 10.

BALÍME A ODJÍŽDÍME (8.10.)

V sobotu 8.10. náš pobyt ve Francii bohužel skončil. Někteří z nás se začali pro jistotu balit už večer, ale další polovina to nechala na ráno. Snídaně byla v 9 hodin a mohli jsme si vzít s sebou ze snídaně nějaké jídlo do autobusu. Zkontrolovali jsme pokoje, abychom tam nic nezapomněli, a dali sbohem městu Nice, kde jsme byli ubytovaní v hotelu Azuréa. Při zpáteční cestě jsme se ještě zastavili ve starobylém francouzském městečku Menton. Prohlédli jsme si město, navštívili místní tržnici a naobědvali jsme se. Před nástupem do autobusu jsme se naposledy rozloučili s mořem a pokračovali v cestě domů. Do Moravského Krumlova jsme přijeli v neděli 9.10. v 6:15 hodin kde na nás u školy už čekali naši rodiče. Poznávací zájezd jsme si moc užili... A v pondělí opět do školy.

PROJEKT: DIGITALIZUJEME ŠKOLU

PROJEKT: DOUČOVÁNÍ ŽÁKŮ ŠKOL

PROJEKT: MODERNÍ VÝUKA A KONEKTIVITA ZŠ

PROJEKT: ŠABLONY III.

PROJEKT: IROP

Místní akční plán rozvoje vzdělávání regionu moravskokrumlovsko

PROJEKT: ŠKOLA 21. STOLETÍ

Projekt IROP

Škola 21. století ZŠ Ivančická, Moravský Krumlov

PROJEKT. ŠABLONY

Projekt "Šablony - ZŠ Ivančická 218, M. Krumlov"
s reg.č. "CZ 02.3.68/0.0/0.0/16_022/0003929"

Dotace může být poskytnuta až do výše 656 160,00 Kč

PROJEKT: HODINA POHYBU NAVÍC

Hodina pohybu navíc

info v příloze

PROJEKT.: Poskytování bezplatné stravy dětem ohroženým chudobou ve školách
v Jihomoravském kraji II

Vážení rodiče,

naše škola je zapojena jako partner s finančním příspěvkem do projektu  „Poskytování bezplatné stravy dětem ohroženým chudobou ve školách v Jihomoravském kraji V“.

Chtěli bychom Vás informovat o postupu, pokud by Vaše dítě mohlo být příjemcem této dotace:

·      Úřad práce (ÚP) obdržel seznam škol, které jsou do projektu zapojeny.

·      Pracovníci kontaktních pracovišť ÚP v období května a června 2019 mají za povinnost informovat zákonné zástupce dětí spadajících do cílové skupiny o možnosti zapojení do projektu a potvrzovat děti, které mají na zapojení do projektu nárok.

Pokud se rodiče dítěte v tomto období nedostaví na Úřad práce, nebude možné dítě do projektu zařadit.

ZÁSADY PRO ZAŘAZENÍ DÍŤETE DO PROJEKTU:

o Dítě, které bylo v měsíci 5/2019 a/nebo 6/2019 společně posuzovanou osobou (SPO) na dávce hmotné nouze (HN), ale od následujícího měsíce došlo k odejmutí této dávky/ vyřazení dítěte z okruhu SPO, je přesto způsobilé pro vydání a potvrzení formuláře, a to až do ukončení aktuální výzvy.

o Pokud podpořené dítě v průběhu školního roku 2019/2020 neplní školní docházku či nechodí na zaplacené obědy, není to důvod pro ukončení podpory. Podpora může být takovému dítěti/žáku přiznána i v následujícím období na základě individuálního posouzení případu.

o Pokud se podpořené dítě během školního roku 2019/2020 přestěhuje do jiného zapojeného kraje, kde začne navštěvovat zapojenou školku/školu, je i nadále podpořeno – školy si údaje o dítěti předají mezi sebou.

o Pokud podpořené dítě během školního roku 2019/2020 začne navštěvovat nezapojenou školku/školu, nemůže být již nadále podpořeno.

o Pokud dítě navštěvuje zapojenou školu, avšak bydlí a dávky HN jsou vypláceny v nezapojeném kraji, nemůže být podpořeno.

o Dítě, kterému do 1. 9. 2019 bude 16 let, nemůže být do OP PMP zařazeno a čerpat podporu na úhradu obědů ve školím roce 2019/2020. Tento projekt začíná oficiálně až od 9/2019, kdy již bude dítěti 16 let a nebude tak plnit podmínky pro podporu.

o Dítě, kterému bude 16 let až po 1. 9. 2019, bude standardně zařazeno do projektu.

Informace o operačním programu a projektu jsou dostupné na webových stránkách: